Followers

Monday, April 8, 2013

ZURA & DILL E-DAY


disebabkan kekangan masa dan kesihatan yang tak menentu diz few weeks,tak de entry dah dari last week...huhuhu...this is 1 of my bf dari sekolah lagi berkawan...so,dah lama la kawan...baru - baru ni she got engaged with his boy friend la kan...dah selamat dah kawan ku lagi sorang..bulan depan ada sorang lagi nak kawen....oh ye,Cik Zura ni akan kawen on Januari 2014 nanti....ohsem....ohhh,aku cuma penat menunggu bila kakak aku and Cik Kalid nak tamatkan zaman solo....neway,ade sikit pic aku amik dari fb...sebab kamera rosak,pic semua dari fon je............

Perkara:
Hari Pertunangan Zura dan Dill
Tempat:
Bandar Sri Puteri,Rawang
Tarikh:
30.03.2013


saat cincin disarung......

mereka sudah half way to marriage.........

sejoli

kami yang hadir....semua dah berpunya........

me n Nia....

moment kamera jahanam

lots of love........

7 comments:

  1. cantik zura ;)) kawen dia sure aku dtg hehehhee

    ReplyDelete
  2. Hanania gojes...mcm dia lak nak kahwin kan hehehhe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanania nanti lagi 25@26 tahun,baru ayu bg kad jemputan...huhuhuhu

      Delete
  3. Huhuhuhuhu tgu lah kad aku smpi lebam :)

    ReplyDelete

si ayu dan kacak berkata