Followers

Thursday, April 11, 2013

QUALITY TIME

semalam,balik kerja hujan lebat sangat..sangat2 lebat....so,husband pun ade ot so balik lambat la....dia amik ai kat ofis dalam 7.15pm,tu pun hujan xbenti lagi....sian Nia,mama n papa balik lambat....

sampai rumah dalam kul 7.35pm..walau dekat,tp sebab hujan,husband pun bawak motor xde la laju sangat...  sampai rumah both of us lencun....siap2 mandi2,solat semua then baru amik Nia...nak dekat around 8pm jugak la baru amik Nia...dah dekat waktu tidooo Nia...me settle panas lauk,panas nasik then makan,tengok2 Nia dah tidur....husband dodoi Nia tepuk2 sambil dukung...and she fall asleep..memang dah time tidooo Nia....

Mama is sad,tak dapat nak main cak2,main kejar2 dengan dak omel semalam.....betapa bila balik rumah dah lambat,hanya tinggal waktu tidur Nia je tuk aku spent time dengan dia....jadi la aku si mama yang tengok je anak sedap tidur...tepuk2 bontot dia,kuis2 tangan dia,cium2 dahi dia,selimutkan dia..peluk gomol dia..tu je la yang boleh dibuat..........

Betapa sedikitnya Quality Time antara aku,husband and Nia bila weekdays...Nia dalam kul 8.30pm mmg nak tdoo dah..kalau lewat je,mesti gosok2 mata,gomol2 aku...cari3 nenen dia....hurmmmmm....betapa la weekend tu sangat berharga..........

tidur la sayang...budak nak besar mesti la cukup tidur......

3 comments:

  1. comelnya Nia. sian dia mesti rindu kat ma pa dia. :) saya x sabar nk ada baby.hehe. suka tengok anak orang lately ni. hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. make baby fast dear..huhuhu...u will enjoy every moment

      Delete

si ayu dan kacak berkata