Followers

Friday, October 4, 2013

BASIKAL





pic Ahad lepas, waktu pergi Toy R Us warehouse sales kat Summit USJ tu.....budak bertuah ni berdiri jer sebelah basikal ni...lama ooo nia duk berdiri mcm dalam pic tu....nangis2 mintak nak naik beskal tu....hahahah..mama buat ape?tengok jer la...amik bb tangkap pic nia..hahahaha...kejam nor mama ni kan....

tapi tidak lah ku beli basikal itu...bagi dia naik pusing2 situ sekejap,ok dia dah puas hati....hahaha...belum massa lagi la nak buy benda2 macam ni...rumah pun atas langit,kat mane nia nak mengayuh....( ni buat aku nak dapatkan rumah atas tanah)...




3 comments:

  1. Bestnyer..jenuh mama n kawal nnt .hehehe

    ReplyDelete
  2. rumah atas tanah idaman kalbu aku jugak. hhohohoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah,jika ade rezeki kita...tapi bila tgk rumah depan rumah aku pun aku stressss....hahaha,beranda dia,3x lagi besar dari beranda rumah aku.....nanessss laju2....

      Delete

si ayu dan kacak berkata