Followers

Monday, June 11, 2012

ME IS SAD!

my kesayangan

no more huggling...

no more panjat2 tingkap.....

rindu mereka!

both of my kesayangan Milo n Mila dah xde...
xde kat rumah dah....
no more to hear them meow meow meow bila balik rumah...
tak dengar dah diorang main lari kejar-kejar....
tak de dah dengar panggil abang adik....
tak de dah pagi2 hug n kisses dulu before g keje...
rumah sunyi je dua - dua tak de....
baru masuk 2 hari and i already miss them so much...
dah bertahun hidup bersama dengan Milo n Mila.....
xde dah nak urut2 n brush2 their fur....
xde dah tukang panjat tingkap....
xde dah tukang main dalam bilik air....
oh I MISS THEM!!!!!!!!!

*** but for the sake of our baby.....
that the price i have to sacrifice....
but sooner or later,will take them both from my auntie back....


2 comments:

  1. Macam ni gaknya aku nanti.. Lagi meroyan lah aku.. sobss..... kucing tak de.. baby takde... =((

    ReplyDelete
  2. :( ikutkan hati mmg berat nk bg mak cik aku jg diorang..,baru htr hari sabtu,aku dh ajak dayat g rumah mak cik aku hari ahad....

    ReplyDelete

si ayu dan kacak berkata