Followers

Tuesday, August 23, 2011

SHOPPING 3 PASANG RM10????



PERCAYA TAK........

3 PASANG RM10 JE.......

PERCAYALAH.....

YANG AKU BELI SAMPAI 6 PASANG.....

4PASANG TUK AKU.....

1 PASANG TUK SISTER IN LAW.....

1 PASANG TUK MOTHER IN LAW.......

ini semua terjadi kerana BATA telah buat branded shoes fair kat Midvalley Exhibition Center,4th floor...yang telah menyebabkan me tak dapat berfikir dengan waras pada hari jumaat malam sabtu lepas.... duduk dekat tepi bin, rebut - rebut dengan others pirana yang nak rebut - rebut jugak kasut - kasut yang 3 pasang hanya RM10!!!! nampak saiz 8,amik..semua patern...then bawak ke tepi cuba..lawa amik,tak lawa letak balik...rebut - rebut lagi design lain...husband dah duk bersandar di tepi timbunan kasut bersama ramai lagi husband2 pirana td..itu lah akan terjadi apabila sale item yang sangat berbaloi untuk dibeli,dijual begitu harganya....gile comfort kasut BATA ni...since kasut kat ofis aku before ni pun aku pakai kasut BATA...so,dengan rasa bangganya aku jinjit beg plastik dengan 6 pasang kasut aku....if normal price RM50x6=RM300 tapi aku beli RM20 je babe...RM20!!!!!!

walaupun before g BATA sales dah bedal sampai 2 pasang seluar yang sama patern,lain kaler je kat ZARA.....since agak susah me nak cari seluar yang sesuai dengan me,me sebat sekali 2 sebab sangat berkenan dengan seluar tu and muat plak tu....husband pun kata ok,me proceed to cashier caunter...hahahahaha....melayang - melayang my money on that night...
will continue our shopping days next Sunday...dah set that date wif mybff,Karlida...gonna go to OU..besar sikit mall nye...then leh g Curve and IKANO sekali..yeayyy....last minute shopping...we do it every year.... :D





2 comments:

si ayu dan kacak berkata