Followers

Wednesday, August 10, 2011

SAHAM JATUH MERUDUM

disebabkan krisis hutang di Amerika Syarikat telah menjejaskan sedikit sebanyak...(me rasa banyak kot jejasnya) ekonomi dunia...Pasaran saham menjadi tak keruan...harga - harga saham telah jatuh merudum...aku antara orang - orang yang terasa tempiasnya apabila pasaran saham ni jatuh merudum...ini terjadi apabila saham - saham yang aku pilih dan beli untuk beberapa lot setiap satu syarikat....puluhan ribu aku habis hoiii.....rugi....apabila saham - saham yang aku beli jatuh...bukan setakat 0.10 - 0.20 beb...sampai 0.50 pun ada....mana aku tak tention....1 saham yang aku beli 5 lot,dari mula - mula beli harga RM1.57 sekarang jadi RM1.12 sen...turun RM0.45 sen oi...dah 5 lot...rugi - rugi....aku ketentionan....macamana markah nak dapat penuh ni if saham yang aku konon - konon beli tu rugi....?????demmit...y la time2 ni nak recession...tunggu la bulan depan ke,biler aku dah summit report....hahahahaha.....

1 comment:

  1. berjinak2 lah dgn simpanan emas...x kan rugi punya..

    ReplyDelete

si ayu dan kacak berkata