Followers

Friday, August 12, 2011

BERTUDUNG....

isu tudung/hijab ni bagi aku takkan abis diperkatakan sampai bila pun...zaman sekarang ni,hard to say either people wear their hijab for Allah,or for fashion...(sebab some people i know,they wear hijab when they go for certain place like work but when they date,hijab hilang)...walaupun pada dasarnya,still good they are wearing hijab,but for what???still sama je like me yang still unhijab lagi...(aper punyer words la yu oi)...means tak bertudung...sebab tu i will wear it once i fully prepared...and me sedang menuju ke arah itu...when i complete all my 5 waktu solat,fullfill my work as a wife successfully,change all my closet slowly...change my attitude slowly...and when all done perfectly,then i will wear my hijab proudly sincerely becoz of my God,ALLAH swt...not for any other reason...sebab once we do it coz Allah,Insyaallah,we never turn back anymore....and me tak nak sekejap pakai,sekejap buka...pakai tudung,tapi pakai baju lengan pendek.pakai tudung,tp pergaulan tak dijaga.pakai tudung,tapi sembahyang tak penuh...so i have to train my self to pakai baju yang sopan2,jaga pergaulan and sembahyang tak tinggal to make sure that all my doings are bless... Im glad that slowly Allah show me the right path for me to go... Im glad i hav a husband that support me no matter what happen to me,hard and easy...

gambar hanya hiasan.....
and i'm moving forward to this.....

Sebab zaman untuk enjoy menjoy dah tamat...no more "wild nite life"...sebab sekarang adalah fasa untuk menjalani hidup bersama suami,keluarga dan mereka yang disayangi oleh aku and ofcoz few my super best friend...no more childish life...dah cuci kaki tangan from going to club etc...sekarang masa untuk melakukan aktiviti yang bermanfaat...lagi berfaedah bersama keluarga...(since i was grown up wif unstable family)...and now i can feel back when we hav mom and dad...even only mother in law and father in law...

Dah melalut lagi karut aku mencarut kat sini...isu hijab tetiba masuk isu famili...hahahahahaha

1 comment:

  1. nak header free??

    http://lalabiela.blogspot.com/2011/08/teka-warna-dapat-header-free.html

    ReplyDelete

si ayu dan kacak berkata