Followers

Wednesday, August 28, 2013

SIDANG 5,ISTIADAT KONVOKESYEN KE 41 UKM

ok...lagi 2 bulan je...28.10.2013 adalah tarikh SIDANG 5 tu...jatuh hari ISNIN...(kene cuti la jawabnya)...
akan berlangsung di DECTAR,UKM...sesiapa yang dekat Bangi tu kot2 nak celebrate konvo sekali hari tu...huhuhuu...do come,bawak jambangan bunga sekali k....

ok,baju dah tempah.....
yuran dah bayar....
tinggal nak amik jubah
and raptai....

konvo kali ni ai memang nak angkut Nia sekali
tapi kene plak ade orang jaga Nia kat ruang legar
sebab kanak-kanak bawah 12 tak boleh masuk DECTAR
weehhh,konvo ni maybe yang terakhir....
sure aku nak all my family dengan aku...
ye la,kot2 tak sambung master dah...
so setelah 4 TAHUN aku berkorban...
Konvo ni memang aku tunggu...

ok...

nanti 2 bulan dari skrg
aku update plak gambar pakai jubah

No comments:

Post a Comment

si ayu dan kacak berkata