Followers

Friday, November 25, 2011

10 WEEKS.....

Alhamdullilah....
My lil qaid dah quarter his/her journey...another 3/4 journey to go...another 30 weeks....
Syukur my qaid still breath in my womb and membesar bagaikan juara....
Untill walau baru 10 weeks,my tummy dah macam preggy 4 months....huhuhu...(double the weeks!)
Dont know either its my fault for eat to much or my lil qaid yang grow like champion!!!!
huhuhuhuhu........
So far, till this week 10,i still cant hear,see or pass by to toilet....anything about toilet make me like to vomid....
Ok,tutup cite toilet...kang aku lari g toilet muntah.......
So far,tu je la satu allergy aku.....
Yang lain,syukur xde...makan ku bedal aje,asal boleh makan dan diterima tekak....
Tapi sikap kemalasanku terserlah..Diz 1 i dont like...sian husband kene buat byk kerja rumah....
(Tapi bila lagi nak buli dia kan.....huhuhuhu.....)

Next week,plan to scan lil qaid.....and next month baru nak g check up....tunggu lil qaid 3 months la baru g check up...yeayyy...cant wait to my 1st check up and my pink book!

*** lil qaid stand for lil warrior....because he/she was our warrior!!!!(qaid=pahlawan) and lil qaid now is size    of lime!

No comments:

Post a Comment

si ayu dan kacak berkata